Persoonlijk

We streven er naar iedere vereniging goed te kennen, om bij mogelijke vragen de beste ondersteuning te kunnen bieden.

Maatwerk

ClubIT Is geen statisch product. Heeft u behoefte aan een bepaalde functie? Dan ontwikkelen we die op maat.

Zorgeloos

Een duidelijke handleiding, goed bereikbare klantenservice en automatisch onderhoud: bij ClubIT is het vanzelfsprekend.

Ontdek alle functionaliteiten

Onderstaande functionaliteiten zijn standaard beschikbaar in ClubIT. Mist u een functionaliteit die u wel graag zou zien? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Ledenbeheer
Houd de administratie bij van al uw leden, met alle bijbehorende gegevens. Maakt u reeds gebruik van een ander systeem, of zijn alle leden reeds geregistreerd in bijvoorbeeld uw boekhoudsysteem, of in Excel-sheets? Dan is het uiteraard ook mogelijk die gegevens over te zetten naar ClubIT.
Evenementen
Maak evenementen aan en maak betaling mogelijk via iDeal en Bancontact. Daarna kunt u met 1 klik op de knop de registratielijst downloaden als PDF-bestand of Excel-sheet. Hierbij wordt automatisch extra rekenkracht ingezet wanneer er grote evenementen worden verwacht. Zo zal iedere registratie zonder problemen afgerond worden, zelfs bij uw grootste evenement.
Fotoalbums
Upload foto's en plaats ze in albums. Deze zijn vervolgens weer te geven op computers, laptops, smartphones en tablets, inclusief de mogelijkheid ze direct te delen op Facebook. Wij bieden u in het basispakket al meer dan genoeg ruimte om al uw foto's beschikbaar te stellen aan uw leden, met de optie om meer opslag bij te kopen indien noodzakelijk.
Externe relaties
Sponsoren, zakenpartners en andere derde partijen: het is belangrijk om het overzicht te behouden. Met ClubIT kunt u gegevens over derde partijen en contactpersonen opslaan. Vervolgens kunt u gebruik maken van tickets om aan te geven wat de huidige status is met betrekking tot een externe relatie, om altijd in te kunnen zien wat er nog gedaan moet worden.
Kassasysteem
Heeft uw vereniging een balie? Waar u gebruik maakt van inschrijflijsten om leden aan te melden voor evenementen? Met ClubIT beschikt u ook direct over een kassasysteem, waarmee de aanmeldingen ook digitaal worden bijgehouden! En wilt u gebruik maken van ledenpassen om de registratie nog gemakkelijker te maken? Ook dat is mogelijk met ClubIT.
Commissies
Heeft uw vereniging een commissie die foto's maakt? Een commissie die inzage moet hebben in de ledenadministratie? Of een commissie die evenementen organiseert? Met ClubIT kunt u voor iedere commissie een eigen account aanmaken met ingeperkte rechten. Zo kunnen commissies op een veilige manier gebruik maken van ClubIT.

Snel een vraag stellen?

U kunt ons bellen, mailen, of wellicht nog makkelijker: stuur ons een bericht op Facebook. We streven er naar binnen 3 uur te reageren.

Prijzen

We hanteren één prijs, zodat u weet waar u aan toe bent. Het standaardpakket is direct gereed voor gebruik bij iedere vereniging. Heeft u behoefte aan integratie met uw huidige systemen, of wilt u dat alle data uit een ander pakket wordt overgezet? Dan is dat uiteraard ook mogelijk.

Standaard

€60 p/mnd (excl. btw)

  • Alle eerdergenoemde functionaliteiten
  • Tot 25 accounts voor commissies
  • 6GB opslag voor foto's
  • Gratis oriëntatiegesprek bij u op kantoor
  • Telefonische ondersteuning binnen 24 uur

Op maat

Op offerte

  • Alles uit het standaardpakket
  • Opslagruimte zelf bepalen
  • Functionaliteiten op maat
  • Overzetten van gegevens
  • Integratie met andere systemen

Neem contact met ons op

Wilt u gebruik maken van ClubIT? Neem dan contact met ons op! Doordat we ClubIT voor iedere vereniging op maat afstemmen, activeren we het handmatig. Ook bij vragen of het verzoek om een offerte kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Uw bericht is verzonden. We nemen spoedig contact met u op.

Er is een fout opgetreden. Controleer of u alle velden heeft ingevuld. Is dit het geval, neem dan telefonisch contact met ons op. Excuses voor het ongemak.

De volgende verenigingen maken reeds gebruik van ClubIT

Veelgestelde vragen

Twijfelt u nog? Hieronder staan de meestvoorkomende vragen. Informatie over de werking van ClubIT zijn te vinden in de papieren handleiding die u ontvangt per post. Staat u vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op!

Wat is de opzegtermijn?

Wanneer u ClubIT in gebruik neemt, gaat u een overeenkomst aan voor 3 maanden. Na 3 maanden is de dienst maandelijks opzegbaar. Bij het afsluiten van een jaarovereenkomst is korting mogelijk.

Hoe wordt de betaling voldaan?

U ontvangt maandelijks per e-mail een link naar een digitale acceptgiro. Die kunt u direct betalen via iDeal. Hierbij wordt uiteraard een factuur aangemaakt die u kunt bewaren voor uw administratie.

Bestaat er een Referral-programma?

Ja! Kent u een vereniging binnen uw stad die via u in contact komt met ClubIT en ook onze dienst afneemt? Dan ontvangt uw vereniging €40,- als dank voor het verwijzen. De nieuw geworven vereniging ontvangt eveneens €40!

Zijn er extra kosten voor het beheren van evenementen?

In tegenstelling tot andere bedrijven, betaalt u bij ons geen bedrag per evenement. Wel betaalt u €0,30 per online betaling met iDeal aan transactiekosten.